aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ależ dawno mnie tutaj nie było!!!!
:)

ale ważne, że teraz jestem :P
nic się nie martwcie
powoli działam

i już niebawem będą nowości!

póki co jednak muszę nadrobić zaległości
i pokazać Wam to co zostało zrobione, a nie zostało pokazane :)

na pierwszy rzut
turkusowa karteczka, która miała swoją premierę w Tricksart we wrześniu ubiegłego roku (!),
ale jakoś już mi nie starczyło czasu tutaj jej pokazać...
więc oto jest!





bardzo, bardzo Wam dziękuję za to, że Wy tutaj byliście, choć mnie nie było
:)

troszkę odświeżyłam bloga, niektóre zdjęcia jeszcze muszę pouzupełniać po awarii, ale...
zrobione jest lepsze od doskonałego - dlatego ruszam już z tym koksem,
a resztę jakoś w między czasie ogarnę :)

no i postanowiłam podbić moimi sTworami też instagrama, więc tam też ich szukajcie :)

buziaki Kochani!





2 komentarze:

  1. Dlugooooo ciebie nie było. Masz cudowne dzieciaczki 😃
    Piękna turkusowa karteczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci!
      długo mnie nie było, ale teraz już będę - nie umiem inaczej :P

      Usuń

Dziękuję :)
Szafran